Kerthor 1 a 99/100

Hra se letos opět odehraje nedaleko tanvaldského Špičáku v okolí skautské základny Modrá hvězda, koukněte na mapu. Poplatek za hru se bude 100 korun českých.
Sraz je 16. 3. 2019 (sobota) v 8.15 pro CP (u Penzionu Bobovka ZDE. - možnost i zaparkovat), hráči dorazí na to samé místo v 9.30, (lze poměrně snadno dojít od vlaku i autobusu, které jsou v centru pod kopcem) - v přihlašovacím formuláři prosím vyplňte, jak k nám dorazíte, abychom Vám případně mohli poslat k vlaku či autobusu průvodce, kdyby to bylo nutné.
Konec hry plánujeme na 17.00.
Hráči a CP mladší 18 let si donesou vyplněné a rodiči podepsané potvrzení, že se mohou účastnit akce (před hrou bude vybráno) - kdo jej nepřiveze, hry se účastnit nemůže. Ke stažení je ZDE.
Před hrou dostanou ještě hráči organizační e-mail s doplňujícími informacemi, CP budou mít zase k dispozici dokument (pošleme všem zájemcům o role CP v soukromé zprávě), kde naleznou vše potřebné.
Obecná pravidla pro hru jsou k vidění ZDE

Kerthor 1 a 99/100 je hra, která leží někde na pomezí družinovky a světa, je určena zejména pro začínající hráče a hráče mladší 15 let, letos to opět okořeníme o 2 zkušené dobrodruhy. Celá hra se odehrává v prostředí světa nesoucí hrdě jméno Kerthor a o němž si v samostatné sekci můžete přečíst další informace, máme i vlastní WIKI, určitě stojí za to do ní nahlédnout. Klademe důraz na roleplaying (tedy pečlivé a hezké hraní Vámi zvolené postavy), kostým je povinností, ale chápeme, že ne každý z Vás si může dovolit skvělý a precizní kostým, ale neradi bychom viděli nešvary typu: tepláky s proužky, zářive skejtové boty či jiné nevkusné doplňky - sázíme na Váš zdravý rozum, v případě zájmu o zapůjčení kostýmu či zbraně koukněte nejprve do LARPového šatníku na FB (ledasco se dá půjčit). Formulář, ke kterému se dostanete níže, je určen pouze pro hráče. CP si řádně pozveme :)

Zdravíme Vás dobrodruzi,
Na počátku bylo 12 vládců, jejichž moc proudila světem. Ale v posledních letech všechny bytosti na Kerthoru počali cítit, že jejich čas nadešel. Již více nebylo 12 bohů, jejich síla se vytratila. Zbyl jen Soudce, který bude soudit svět až nadejde jeho čas.

Zemí se prohnalo mnoho válek v těchto pohnutých časech, avšak zlo bylo poraženo. Již nezůstal žádný temný obraz z minulosti, žádní démoni zpoza stěn Astra, ale to lidem nezabránilo, aby si nevytvořili démony vlastní. A tak se rozpadl Kardovanský královský svaz, mocná říše, centrum kultury a pokroku. Z jedné říše jich zbylo mnoho menších a ty počaly svou válku o nadvládu. Malá knížectví byla požírána královstvími, spojenectví se rodila a zanikala. Ale v tomto zmatku se cosi stalo, zrodil se hrdina. Snad býval synem nižšího šlechtice kdesi na východě, snad byl kovářem či obchodníkem, to nikdo přesně netuší. Byl pojmenován Adanion podle svého boha. Snad díky tomu, že Adanion padl z bohů první, snad protože byl bohem, který chránil živé bytosti Kerthoru, bylo mu dovoleno, aby jeho duch ožil v tomto mladém muži. A prostý lid, který byl doslova zdecimován roky války s Bledými, orčími invazemi a nyní válkou knížat proti sobě, vyslyšel jeho volání a sešikoval se pod praporem svého boha. Padlo první malé hrabství, pak další, až se i knížectví počala otřásat v základech. Adanion počal obnovovat svou říši, lidé jej vítali a postupně se většina Kardovanu sjednotila pod jeho korouhví. Pouze na západě zůstalo několik mocných knížectví, která proti jeho zemím podnikají výpady.

Avšak Adanion ví, že se změnilo více věcí, než lidé vidí. S odchodem bohů se uvolnilo množství magie, která se musela někam vrátit. Náhle se zjišťuje, že na severu začíná pomalu roztávat ze svého ledového vězení prastará Aerinie, země, kde první nebožské bytosti, Aerionové, ovládli magii. Aerinové již dávno odešli, zbylo po nich jen pramálo vzpomínek a jejich země byla ztracena pod vrstvami ledu. Aerinie leží daleko na severu v místech, kde žije jen málo lidí. Na vrchovině, která odděluje Aerinii od Nirské stepi, přežívají klany horalů, které až donedávna bojovali s orky ze stepí i mezi sebou navzájem. Jen občas se ve zdejších kopcích objeví Modří „ledoví“ elfové z hor, které jsou dále na severu. Donedávna zde panoval relativní klid. Ale s odchodem věčné zimy se do Aerinie vydávají skupiny dobrodruhů, pro které není budování království a lákají je možné zisky v troskách aerinských měst, a tak se poslední novinky dostali až sem.

V malé horské pevnůstce Ardmair na okraji Aerinie se začínají dít zajímavé věci. Přichází sem dvě výpravy. Jedna vyslána samotným Adanionem pátrá po tajemství aerinských bran a druhá vedená tajemným mágem hledá prapůvod magie na Kerthoru.

A s kým se vydáš ty?

ZDE nalezneš přihlašovací formulář. Nyní se lze přihlásit jen za výpravu za Adaniona.

Další inforamce budou přibývat.

Prosím všechny hráče o zaslání svých historii do 8.3.2019, pokud chcete aby vám byla připravena nějaká osobní linka. Pokud historii pošlete po tomto datu, tak nic slíbit nemůžeme.

Seznam obou výprav

Výprava od Adaniona pátrající po Aerinských znalostech

Jonatán Vik

„Ve jménu krále Adaniona, jediného a pravého krále a znovuzrozeného boha!“

Zkušenostmi a životem opráskaný moudrý muž, delegát vedoucí skupinu krále Adaniona, s cílem objasnil tajemstvím a bájemi opředené Aerinie.

Imir z rodu Strážci Aurory

„To že budu jednou vůdce rodu a mé rodiny neznamená, že si teď nemůžu trochu zašpásovat ne?!“

Imir je prvorozeným synem váženého pána a barona z Aurory. Přichází na sever, aby dostál svého jména a postavení, které mu jednoho dne připadne. Tento teprve sedmnáctiletý muž vládne nejen bravurně mečem a štítem, ale ani vojenská strategie mu není cizí. Dokáže tento mladý muž obstát ve zkoušce krutým severem?

Larthar

„Přicházím a se mnou přichází i světlo!!“

Pro některé svatý muž, pro jiné nelítostný bojovník světla. Mladý muž s nejednou jizvou na těle i duši. Příběhy vypráví o chrabrých hrdinech ze Zrádných hor, kteří celý svůj život zasvětili boji za světlo proti temným silám orčích hord. Může tento válečník s kladivem být jedním z nich? Opravdu dokáže léčit svou vírou ve světlo tak, jak to příběhy vypráví?

Sora

„Sloužím jedinému opravdovému králi , králi Adanionovi a ty bys měl též!“

Bojovník vyslaný až z dalekého hlavního města Kardovanu, pod záštitou nově zvoleného krále Adaniona. S mečem v ruce jako by se snad narodil, avšak ani magie mu rozhodně není cizí. Možná, že na to nevypadá, ale jeho původ by vás možná překvapil. Dvě staré a uznávané rodiny ze severu Kardovanu, by pro někoho, mohli být jasným vodítkem k tomu, že je to rozmazlený kluk, který nemusel za život hnout ani prstem. Opak je ale pravdou. Tenhle muž si své postavení tvrdě vydobyl a Rudá stuha dřímající na jeho prsou, kterou získal od samotného Adaniona, je tomu jasným důkazem.

Rex

„Věřte mi, tohle zvládneme… Zažil jsem horší“

Veterán v oprýskaný zbroji, opásán zbraněmi, které zažili nejednu bitvu. Četné jizvy pokrývají jeho tělo a každá z nich nese svůj příběh. Prošel mnoha válkami a dnes je to možná jen zamračený muž, který když už ale promluví, tak ztichnou i největší kecalové. Jeho slova nesou starou moudrost a před jeho křikem utíká, kdejaký lotr!

Výprava tajemného mága hledající prapůvod magie

Markus Dunkel a jeho bratr Herbert

„Ve vědění je ukryto více moci, než mají všechny králové a knížata dohromady.“

Dva bratři a zároveň příslušníci prastarého řádu, kteří se vydávají na pomalu roztávající sever. Najdou snad pod ledem odpovědi na otázky, které jim vrtají hlavou? A nebo budou mít otázek ještě více?

Aerin

„Přijď ještě o kousek blíž a poznáš co je to kovářská pěst!“

Aerin je mladý, charismatický a už od pohledu velmi statný muž. Jeho kovářský um a síla v paži přijde vhod v nejedné ošemetné situaci.

Didrick Cavell

„Vyber si, mám tě srazit mečem a nebo blesky?!“

Většinu času zachmuřelý muž, který sice nenamluví mnoho, ale při pohledu do jeho oči, spatříte nejeden dobrdoružný příběh. Oblečen do ošuntělé armádní uniformy se umí ohánět nejen mečem, ale především magií.

Falko

„Nač mít přátele mezi lidmi? Vždyť třeba Bazilišek může být taky kamarád nebo ne?“

Kdo nějakou dobu cestoval s tímto mágem, musí mu být jasné, že se nejedná o žádného obyčejného pouťového kouzelníčka. Tenhle muž oplývající velkým magickým nadáním, má nemalou zálibu ve spolčování s kdejakým zvířetem, či obludkou. Přerostlý pavouk, třínohý pes nebo jedovatý had? Pro Falka ideální společník na cesty.

Saki

„Jak že se jmenuju? Ehmmm… třeba Saki mi říkejte!“

Saki se ke skupině mága přidala až jako jedna z posledních. Narazili na ni, když si s kopím v ruce a zakrváceným oblečením bloudila lesem sem a tam. Je to snad nějaký přežitek po nájezdů lupičů na karavanu? Nebo snad dezertér z armád na západě? Kdo ví……

Stínoztrátek

„Vůle musí být naplněna…“

Muž nevaleného vzhledu, ovšem vždy s příjemným úsměvem na rtech. Vypadá, že zažil nejedno dobrodružství. Nevládne žádnou zbraní, i tak z něj jde strach… Přeci jen, kdo kdy viděl muže, který nemá stín!

Jojen

„Kéž bych tušil, kam jdu…“

Nerozlučný brach Stínoztrátka a elf podobně vypadající, jako by své oblečení našel někde na smetišti a ani ho pořádně nevydrhl. Během cesty zvládla ztratit skoro všechno co si první den nakoupil, a to včetně dek. Jeho fialové oči se však zkrátka na svět dívají o dost jinak…



Počet přístupů: | XHTML Valid | CSS Valid | optimalizace PageRank.cz | Designed by Bweb Copyright © 2009